حقایق انکارنشدنی درباره سال اژدها | سال آینده چگونه رقم می‌خورد

سال ۱۴۰۳ سال اژد‌ها است. البته این نامگذاری‌ها پشتوانه خاصی ندارد و صرفا نوعی عادت محسوب می‌شود که برداشتی از فرهنگ چینی است.
حقایق انکارنشدنی درباره سال اژدها | سال آینده چگونه رقم می‌خورد
کد خبر : ۶۰۴۱۶

با نزدیک شدن به پایان سال ۱۴۰۲ کم کم به استقبال فصل بهار و سال ۱۴۰۳ میرویم، ما برای شما اطلاعاتی از قبیل رنگ، زمان و حیوان سال ۱۴۰۳ را برایتان آماده کرده ایم. ۱۴۰۳ سال اژد‌ها در ایران است. به همین دلیل سوالاتی مانند سال اژد‌ها نماد چیست؟

سال اژد‌ها چگونه سالی است؟ تاثیر سال اژد‌ها بر دیگر سال‌ها چیست؟ آیا سال اژد‌ها سال خوبی است؟ عدد شانس سال اژد‌ها کدام است؟ آنچه درباره نماد سال‌ها باید بدانید این است که همه این‌ها خرافات است و صرفا از جنبه سرگرمی به آن نگاه میکنیم. در ادامه دلایل آن و تاریخچه درخشان تقویم در ایران میپردازیم.


آیا سال اژد‌ها سال خوبی است؟
از مهم‌ترین مشخصات کلی سال اژد‌ها می‌توان به نیرو، احترام، شانس، شور و نشاط زندگی اشاره کرد. در فرهنگ چین، هند و ژاپن اژد‌ها نماد قدرت و شجاعت است و همواره هوشمندانه عمل می‌کند. اژد‌ها سرشار از نیرو و شور نشاط زندگی است و تا هنگامی که جان در بدن دارد، از پستی، ناجوانمردی، دورویی و شایعه پردازی فاصله می‌گیرد و در وجود او نشانی از حیله گری و دسیسه پردازی یافت نمی‌شود.


سال اژد‌ها چه سالی است؟

سال‌ها با نام حیوانات تکرار می‌شوند و طبق جدول نامگذاری حیوانات متولدین سال‌های اژد‌ها عبارت اند از: ۱۲۸۳ / ۱۲۹۵ / ۱۳۰۷ / ۱۳۱۹ / ۱۳۳۱ / ۱۳۴۳ / ۱۳۵۵ / ۱۳۶۷ / ۱۳۷۹ / ۱۳۹۱


شخصیت شناسی متولدین سال اژد‌ها

اژد‌ها آرمان خواه و کمال گرا به معنی واقعی است، به همین علت همیشه طالب بهترین هاست. توقع او از خود و دیگران بیش از حد معقول است. وی از دیگران انتظار زیادی دارد وی در برابر، انتظارات دیگران را تا حد امکان بر آورده می‌کند.

اژد‌ها بد خلق، سرکش، لجوج، سرسخت و حاضر جواب است و اغلب بی اندیشه سخن می‌گوید.

اما به رغم این ویژگی ها، سخنان و پند‌های او بسیار با ارزش است. مردم به گفته‌های او گوش فرا می‌دهند و در حقیقت نفودش بر آنان غیر قابل انکار است. متولد سال اژد‌ها موجودی مغرور، پر شور و عجول است که به سادگی عنان اختیار از کفش رها می‌شود.

او با استعداد، با هوش، با اراده و بخشنده است و از عهده انجام هر کاری به خوبی بر می‌آید و تا لحظه مرگ هرگز محتاج دیگران نخواهد شد. این افراد محبوب خاص و عام هستند و هیچ‌گاه به ناامیدی نمی‌رسند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر